23 januari 2013

Doping en levende boksbal exposure

Het is grote opruiming middels bekentenissen in sportland. Kom er maar voor uit nu. Met een opvallende rol en creatief gedrag van onze o zo populaire Rabobank. Eerst staan ze samen met alle andere betrokkenen in de poep te spelen met de grootste lol, dan ruiken ze onraad en stappen ze uit de speeltuin, wassen en schone kleren aan en nu roepen ze vanaf een afstand: “Dit is ontluisterend en schokkend”.

Kom nou toch zeg! Schijnheilig noemen ze dat hier in Brabant. Maar ja, de bankensector kan niet zo veel hebben dus imago is alles. De zaak eens goed opzuiveren is wat mij betreft veel effectiever voor een goed imago, het was immers toch allemaal een geldzaak. Winnen is exposure. En exposure is geld. Geef dat nou eens toe!

Eerlijk zijn levert een goed imago op, echt!. Probeer het maar eens.

Verderop piepen de advocaatjes van nu al zielige, first-offenders, altijd goed opgelet snotjongens over de exposure via facebook waarmee ze waarschijnlijk ook nog gaan wegkomen. Suf.

Toch gaat dit een wat langer staartje krijgen. Bij mij gaan ze in het boekje “lijstje nooit aan te nemen sollicitanten”, reken maar van yes. En ik heb al meer geluiden gehoord van lijstjes: kroegen, sportclubs, vriendenclubs, vakantiehuisjes (die voor vriendenclubs toch al moeilijk toegankelijk zijn).

Een sociale zwarte lijst is verder toch niet verboden? Persona non grata of in meervoud: Personae non gratae. Je hoeft zo’n lijstje niet te publiceren want dan hep joe een probleem natuurlijk. Maar je mag voor jezelf wel zo’n lijstje hebben hoor. En je mag elkaar bellen, toch?

Hoe was je naam ook weer? Wacht, even kijken in mijn boekje. Nee, loop maar door, ik hoef geen drankje van je.

Dus ik hoop op een eerlijk verhaal van die -nu zeker- losers. Nu eens zonder omstandig uitleggen van hoe het allemaal toch zo heeft kunnen lopen. Daar had het slachtoffer namelijk ook geen tijd voor toen zijn hoofd boksbal voor de schenen van Brent Leysen werd.

Wil je exposure dan krijg je het. Vandaag van mij.

En als Brent dit persoonlijk en met een eerlijk verhaal aan mij vraagt maak ik van Leysen met tegenzin L. (Van Lantaarnpaal of..)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten